יום שבת, 28 באפריל 2012

שלום לכולן,

אני כבר הרבה זמן מתלבטת אם להתחיל לכתוב בלוג בנושא הטיפוח והקוסמטיקה 
מאחר ואני מאוד אוהבת להתעסק בנושא הזה, לקרוא כתבות , לראות סרטונים מעניינים.
מאוד אוהבת להתעדכן על מוצרים חדשים שיוצאים , אך הבעיה היא שלא יוצא לי 
לרכוש הרבה מוצרים יוקרתיים כי אני לא ממש יכולה להרשות לעצמי.
אז אני יכולה להתחיל במוצרים שיש לי בבית ולנסות לרשום ביקורת עליהם 
ואני מקווה שתאהבו  .
כמובן שאשמח אם תגיבו ואם יהיו לכן שאלות או כל מיני דברים שיתחשק לכן לרשום
אז זה יהיה ממש נחמד .
אני אתחיל בכך שאספר על עצמי בקצרה,
שמי עדי תשובה , בת 21. 
הרחבתי בתיכון מגמת אומנות ואני מאוד אוהבת להתעסק עם צבעים ואולי זו אחת 
הסיבות שאני מאוד אוהבת איפור כי זה עולם מאוד גדול מהבחינה הזאת.
כרגע אני לומדת קורס בניית ציפורניים ומנסה ללמוד עוד דברים חדשים בתחום הטיפוח והיופי.
ואני מקווה שלכתוב בלוג על כך יהיה דבר נחמד וכייפי כי אני נהנת לקרוא פוסטים שבנות אחרות כותבות.
אז זה פשוט נראה לי כייפי והחלטתי לנסות (-:
אז אני מקווה שתאהבו ואני אנסה לרשום דברים מעניינים ונחמדים עד כמה שאפשר
ותהנו (;
 
                                                           באהבה - עדי  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה